Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Spam op onze leuke vrienden-site

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 24 okt. 2013 10:32 
Hoi allemaal,

Ik wil even aangeven (zoals je misschien wel gemerkt hebt) dat de afgelopen dagen veel spam op de site wordt geplaatst.

Marcel en ik worden er gek van. We hebben nu allebei de rechten gekregen bij elkaars 'werk' zodat we de spam zo snel mogelijk kunnen verwijderen en dat er dus geen vervuiling blijft bestaan.

We kunnen er natuurlijk niet altijd meteen ingrijpen (werk of even niet achter de pc) en daarvoor alvast sorry.
Alvast dank je voor jullie begrip.

Lieke
(die er net weer 1 heeft verwijderd en Marcel 2....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 24 okt. 2013 10:41 
Frans is bezig om iets te installeren zodat ' robots' niet gemakkelijk een account kunnen aanmaken. Komt er hopelijk snel aan want zoals Lieke al schreef, we worden er gek van.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 okt. 2013 12:19 
Dat soort zaken komen mij bekend voor. Bij de silverwingclub was ook al zo iets op de site waarneembaar. Uit eindelijk werde de site gehackt, en kwam ik daar persoonlijk achter toen ik weer op jacht ging naar spam. Bij spam verwijderen op de silverwingsite liep mijn computer ook gelijk vast..... r.i.p. ...

Toen hebben we de hele site uit de lucht gehaald, en op nieuw op gezet.

Tot op heden, geen problemen gehad.

Groetjes Marco
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 okt. 2013 12:23 
De berichten van gisteren had je er tenminste al snel af!!

Kijk maar uit met het weren van robots. Straks is er weer een Jamaicaanse troela van de VN die dit discriminatie vind!!!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 24 okt. 2013 12:27 | Aangepast door: coenox 
Deze site is in 2008 gehackt, in de aanloop naar SJK. Heel vervelend allemaal, maar als het goed is zijn we daar nu voldoende tegen beschermd.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver chantal

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 24 okt. 2013 13:44 
petje af hoor voor Marcel en Lieke dat ze onze leuke site spamvrij maken elke keer. toppie

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Spam op onze leuke vrienden-site

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven