Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

belastingbrief

 
Schrijver norby
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 dec. 2013 23:49 
Beste collegamotorrijders,
Ik heb gisteren 2 brieven gekregen van de belasting.
het ging om de belasting voor mijn twee cx en.
dat kwam op 25 % van normale tarief maar dan wel december, januari en februari niet rijden.
Op tijd betalen en dan kom je voor deze maatregel in aanmerking wanneer te laat volle pond.
Weet iemand nog iets meer specifieks hierover en misschien het preciese bedrag voor 1 cx?
En als je toch rijdt in januari?
Groet norbert.
nb

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 dec. 2013 00:25 
Norbert toch, lees je wel eens de site???
Daar is alles al over geschreven, dus even zoeken op het prikbord ......
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 16 dec. 2013 00:30 | Aangepast door: MAST 
Norbert, zie de homepagina bij de nieuwsberichten. Kijk ook op het prikbord, daar staan al twee topics over dit onderwerp.
KLIK.
Wat ik begrijp uit dit hele verhaal is dat het komende week nog door de 1 e kamer moet worden aangenomen, maar dat de belastingdienst alvast deze brieven heeft verstuurd. In 2014 mag je nog wel in jan en feb rijden, in december niet meer. Hoeveel je moet betalen? Ik weet het niet. Een kwart van max 120 euro? Maandag is er een protestrit van oldtimer auto' s en motoren naar Den Haag.
Marcel.( snapt de volgorde die men hanteert ook niet)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver norby
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 dec. 2013 09:38 
heren, het is mij al wat duidelijker, heb ook de vorige stukken toen wel gelezen maar wist niet dat het wel door zou gaan.
Kan het zo zijn als je in december 2014 rijdt en geflitst wordt het max bedrag van 120 euro moet betalen of zitten daar nog meer nederlandse uitzuigconsequenties aan vast?{ raar woord eigenlijk maar zo voelt het wel}
nb

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 dec. 2013 10:06 
Ik denk, dat je dan nog wel veel dieper in de buidel moet tasten, anders zou niemand betalen......en het op een gokje gooien.

Groeten Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver norby
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 dec. 2013 11:48 
Beste Henk, ik vroeg niet om gedachtspelingen, graag exacte bedragen. binnenkort emigreren alle oldtimerrijders nog???
nb

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 dec. 2013 12:10 | Aangepast door: Jottum 
Ik denk dat je dan 220 euro extra af kan klatsen (boetepeil 2013) [BRON]. Plus dat je alsnog je MRB kan gaan betalen.
En wees dan blij dat het voor je motor is want voor een auto is het 110 euro meer!
Wees ervan bewust dat er verzekeringsmaatschappijen zijn die bij een schade niets uitkeren omdat je niet op de weg mocht zijn. Kwestie van risico's inschatten...
Ik heb nog helemaal geen brief ontvangen en heb toch echt wel een paar oldtimers.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 dec. 2013 12:43 | Aangepast door: ben bons 
Ik heb ook de brief ontvangen voor mijn cx maar voor die van Henny nog niets gehad.
En inderdaad er zijn al protest actie`s van start gegaan en vanavond is het aan de 1e kamer om te beslissen of het door gaat ja of nee.

Ben

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 16 dec. 2013 15:18 
@ Norby, er is niemand die in de toekomst kan kijken, dus het blijft bij een gedachtenspeling.

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 16 dec. 2013 15:21 
Ach denk maar zo: beter speling in je gedachten dan in je lagers!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 belastingbrief

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven