Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Belasting

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 jan. 2014 18:25 
Hallo beste lezers,
Even iets over de belasting voor onze motoren, een ieder heeft een brief van de dienst gehad met de mededeling dat de belasting voor 2014 €30.00 gaat kosten maar! moet voor 1 Maart betaald zijn, anders volgt een kostenverhoging van € 100.00,aldus de dienst, ik zit dan nog in Spanje dus de dienst gebeld en te horen gekregen dat er een coulance regeling in het leven is geroepen voor dit jaar, voor de mensen die iets te laat zijn met betalen en hoe dat volgend jaar het geval is niet bekend.
Groet Bob.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 jan. 2014 23:45 
Ja, ze gaan er van uit, dat als je niet meteen betaalt, die 30 Euries, je dan het hele jaar gaat rijden en zover ik uit vroegere berichten heb gelezen of bedacht, dat je daarna niet meer voor de overgangsregeling in aanmerking komt. Dus ook de volgende jaren niet. Maar dat is het beste bij de belastingdienst in Apeldoorn na te vragen.
De wolf is in Apeldoorn gesignaleerd, de Geldwolf !!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 jan. 2014 10:26 
Ik ben benieuwd, ik heb alles uit voorzorg op geschort, en ga nu ook alle verzekeringen na lopen en stop zetten.
Ik had grofweg 4 tot 5 motoren verzekerd en in de wegen belasting staan, maar nu dus niet meer. Ik maak echt een keuze. En als het me niet bevalt, dan schort ik ze gelijk op.

Ik had er nu nog meer dan 5 voertuigen op mijn naam staan, en elk voertuig dat er na komt, is gratis op schorten, anders kost het 24 euro.
Dus voor mij persoonlijk goedkoop om te doen, voor de enkeling is het 6 euro verhil aan winst, dus niet de moeite waard. Slim he van de staat om 30 euro aan te houden....

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Belasting

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven