Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

motorbeurs utr

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 jan. 2014 19:00 
Vorig jaar heb ik een opmerking gemaakt over het aantal stands op de motorbeurs UTR. De opmerking was dat meer dan de helft niet verhuurd was.
Ik heb net weer gekeken, en ik moet zeggen dat het er beter voor staat dan ik had verwacht.

Zie link:
URL

De silverwingclub heeft verder geen afspraken gemaakt, en zo als het er nu voor staat zullen we er ook niet gaan staan.

Dan nog een andere opmerking, de meeste mensen zullen hun motorfiets zo goedkoop mogelijk in de wegen belasting doen, dan houd in dat u de eerste drie maanden nvan het jaar niet mag rijden. Dat valt dus samen met de motorbeurs.... Beetje jammer......

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 jan. 2014 19:47 | Aangepast door: sieds 
Ik had ook al gezien dat alle hallen in principe weer vol zijn maar er is nog wel veel in optie.

undefined:
zo goedkoop mogelijk in de wegen belasting

Wat bedoel je daarmee, ik betaal altijd 1x voor het hele jaar voor de Dragstar maar je kunt ook in 4x betalen.
Je kunt voor 3 maanden opschorten maar dat kost net zoveel als de belasting doorbetalen.
Verzekering kan ik niet meer opschorten.

M.a.w. ik begrijp je redenering niet helemaal.

Wat ik ook apart vind is dat er een maand voor Utrecht in de TT hallen in Assen ook een grote motorExpo is.
Ga toch eens kijken wat dat dan is.

Misschien hoef ik dan niet meer naar Utrecht
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 jan. 2014 20:16 
trouwens 12 januari is er ook een oldtimerbeurs in Rosmalen waar de KJMV wel staat en ondergetekende op zondag ook aanwezig is als standbemanning

Schrijver jakob

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 jan. 2014 20:22 | Aangepast door: jakob 
Voor de noordelingen, als alternatief voor Utrecht:

URL

( en parkeren is gratis !! )
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 jan. 2014 22:09 
@Marco Becker dit jaar mag je nog op jouw "semi oldtimer" naar Utrecht hoor!!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Hansv

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 2 jan. 2014 22:14 | Aangepast door: Hansv 
Marco,

Je schreef : houd in dat u de eerste drie maanden nvan het jaar niet mag rijden
Sorry, het gaat om de laatste maand van het jaar, en de eerste twee maanden van het daarop volgende jaar. Wel drie maanden, maar net iets anders verdeelt.

Tenzij er natuurlijk net een kalenderhervorming heeft plaatsgevonden. Je kunt van deze regwering alles verwachten, en meestal iets heel vreemds. Dat is democratie.

Harmony,
Hans.
( democratie: het minst slechte systeem.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 jan. 2014 23:52 
Ho ho Hans, wie zegt dat Marco het heeft over belastingvrije motoren die nog geen 40jaar zijn ??

Onduidelijkheid alom
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 3 jan. 2014 08:28 
Ho ho ho, Sieds...

belastingvrije motoren die nog geen 40jaar zijn
...euh... belastingvrij EN nog geen 40 jaar oud....
Dat is zóóóóó 2013....

Harmony,
Hans.
( kon het niet laten )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 3 jan. 2014 10:38 
ja, ik weet ook niet alles precies als het om het bergelijkwetboek belasting stelsel regelingen gaat waarbij jaarlijk alles veranderd. En nog niet dit jaar van toe passing gaat zijn, maar pas 2015 wegens een overgangs regel..............

Dus lekker ondeduidelijk.
Maar ik denk dat men de strekking vanzelf gaat begrijpen waar ik op doel....
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver udent

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 3 jan. 2014 19:23 
Hans V heeft gelijk, pas vanaf december 2014 mag je niet meer rijden tot maart 2015, als je de nieuwe oldtimer regeling betaald: 25% van de normale wegenbelasting, betaal je 100% dan mag je het hele jaar rijden.
Dus met dit mooie weer , rijden maar.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 3 jan. 2014 20:13 | Aangepast door: marcobecker 
Kijk dat bedoel ik, en wanneer is de motorbeurs er???/

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 4 jan. 2014 09:01 
ik heb gehoord dat er in nederland teveel van die kleine nieuwe (3jaar belastingvrije) autootjes zijn verkocht en dat ze daarom weer een andere melkkoe moesten vinden. en dat is de ouwe motor geworden?

maar dit jaar kan iedereen nog op de motor naar de motorbeurs marco, volgend jaar zal het ''rustig'' zijn bij de motorbeurs...

groetjes werner (wil het hele jaar rijden, dus ga voor de dure oplossing)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 4 jan. 2014 22:17 
Pfff ik pak voor 3 maanden wel mijn Tenere uit de kelder.

Globentr(pj)otter (die blijft rijden zolang het niet glad is)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 6 jan. 2014 10:16 
Dertig jaar Motorbeurs Utrecht is een uniek moment.
En wat het vooral heel feestelijk maakt is dat dit jaar voor het eerst in de Motorbeurs geschiedenis alle motorimporteurs op de beurs vertegenwoordigd zijn.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver sieds

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 6 jan. 2014 12:12 
Dat gaan we meemaken Luc
'Leaver dea as slaef'

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 motorbeurs utr

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 10
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven