@Superpapa
undefined:
Ja, mooie verzekeringspraatjesWaarom zo negatief je juiste verhaal eindigen.
Klopt, na het afschaffen van een winterstop bij de verzekering is deze goedkoper geworden, maar dat is al lang geleden.
@Jottum
undefined:
Als ik de wettekst lees dan mag je dus je verzekering niet eens opschortenIk zie niet waar je dat leest, maar een kenteken schorsen kan altijd en met het opschortingsbewijs kun je de verzekering ook stopzetten.
@ Borisz
undefined:
€67,52? Dat is toch niet voor een WA verzekering van een cx500 mag ik hopen. Ik betaal ongeveer €30,00 per jaar per cx.
Das gek Borisz, ik betaal voor alle CXen € 20,- bij Unive.
Geen WA+ omdat dat toch niks meer oplevert.
Ook de Dragstar van 1999 betaal ik maar € 29,- p.j. voor, wel max. korting
@Tinus
undefined:
Je bent in Nederland verplicht om alles vanaf 50cc te verzekeren anders heb je een probleem bij diefstal. Dus ook een grasmaaierHier begrijp ik niks van, een grasmaaier hoeft toch niet wettelijk verzekerd te worden.
Ook diefstal vergoeding hangt er altijd maar van af, als jij niet goed op je spullen past als een goed huisvader (Motor/fiets op slot, deuren op slot) dan kun je ook naar je centen fluiten.
Vandaar dat ik dat allemaal niet wil, wel betalen maar moeilijk uitbetalen.
Overigens had ik wel altijd mijn oldtimers, dus motorrijtuigen op mijn inboedelverzekering meeverzekerd, maar dat moet je wel opnemen in de polis.
Maar schorsen voor 3 maanden is net zo duur als 3 maand wegenbelasting betalen.
Echter ik heb een aantal CXen die niet rijden en die ga ik nu schorsen zodat ik niet
en belasting
en verzekering moet betalen.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'