Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Vacuüm gestuurd benzinekraan vraagje

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver GL5
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 1 maart 2014 09:37 
Ik heb zo'n vermoeden dat het 'vacuüm' membraam stugger wordt met de jaren.
Waardoor er dan een hoger vacuüm nodig is om de benzine door te laten.
De kraan op de 'sloper' ziet er een stuk nieuwer uit, zal daar waarschijnlijk al eens vervangen zijn.
Ga de kraantjes eerst eens wisselen.

Op zich is dat vacuüm dingetjes is best wel een mooi systeem, moet het wel goed werken.

Schrijver GL5
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 22 maart 2014 19:09 
Kraantjes losgehaald.
Bij de naked zat er allemaal poedertroep in.
Van de twee kraantjes één mooie gemaakt.
Nu is het 'tik' en lopen ....

Schrijver sieds

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 22 maart 2014 20:43 | Aangepast door: sieds 
@GL5
undefined:
De kraan op de 'sloper'

Aardigheidje: de "Sloper" was een beroemde BSA uit de 30er jaren met een naar voren overhellend motorblok.


Mooi dat je kraan weer werkt.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Vacuüm gestuurd benzinekraan vraagje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven