Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

custom knipperlicht gezocht

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 maart 2014 14:52 
hallo,

we zoeken voor flicka een custom knipperlicht. ik heb in alle onderdelendozen alleen maar gewone cx knipperlichten...

groetjes werner (zo snel mogelijk)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 maart 2014 15:01 | Aangepast door: peter cxje 
Heb je een foto hiervan werner? ik heb een cx custum aan onderdelen liggen maar weet niet of deze knipperlichten origineel custum zijn. gaat het om het glas of de gehele poot/bevestiging?
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 maart 2014 15:03 
gehele poot bevestiging, custom knippelichten zijn doorsnee groter als de gewone, zal even foto gaan maken...
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 maart 2014 15:10 
Voor of achter poot, en geef even de diameter. ik heb vast wat liggen voor je

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 maart 2014 15:13 
op de onderste foto gaat het om het bovenste knipperlicht, die vast aan de motor zit, de onderste is van een gewone cx (voor het verschil te zien)

knipperlicht Flicka

knipperlicht ' gewone' CX onder een custom knipperlicht

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 maart 2014 15:14 
Knipperlicht Flicka (custom)

Knipperlicht ' gewone' CX onder een custom knipperlicht

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 maart 2014 15:16 
hehe, zo doen de linkjes het wel, soms werkt hewt hier wel en soms (op precies dezelfde manier) niet? daar word ik soms dus ook niet goed van...

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 maart 2014 15:17 
die grote heb ik wel voor je
Trouwens de kleintjes ook maar die zoek je niet

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 8 maart 2014 15:18 
maar is een glas niet voldoende?

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 8 maart 2014 22:20 
iemand heeft het veranderd, maar de 2e foto is niet van een gewone cx, want er staan 2 verschillende knipperlichten op, 1 van een custom en 1 van een gewone.

nee peter alleen het glas heb ik niks aan, dat is het enige wat nog heel is, op foto 1 is het er al afgeschroefd, het binnenwerk wil niet meer en met de laatste keer proberen en het lampje eruit draaien is alleen het glas eruit gekomen (van het lampje) dus deze die er nu opzit is helemaal overleden...

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 8 maart 2014 22:52 
Stuur je adres maar via pb, stuur ik hem op, verzendkosten + wat je er voor over hebt komen we wel uit

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 9 maart 2014 08:30 
peter,

denk dat vandaag chantal nog even aan de knutsel gaat? maar jij hoort hier nog over de afloop...

groetjes werner (de zon, de zon...)

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 10 maart 2014 12:41 
Bel eens met Bolman motoren in Den Haag.
Die hebben heel veel van dat spul en sturen ook op.

Greetzzzz Globeter(pj)otter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver chantal

Bestuur 
#14 | Geplaatst: 10 maart 2014 14:54 
ok vandaag aan het kijken geweest. binnenwerk wil het dus niet doen. ook niet als we het op de rechter aansluiten die het gewoon doet. nu heb ik hem al uit elkaar gehaald en schoongemaakt maar nog steeds niets. ook alle andere die we hebben willen het niet doen. nu heb ik die op het rekje zitten van de goude custom die dre had en nu naar een collega van werner (is maar zonder kofferrekje want dat wilde hij niet) niet geprobeert want die hebben 2 draadjes eruit steken ipv 1. dacht we hebben zoveel knipperlichten zal vast wel het binnenwerk over kunnen zetten maar niet dus.word nu dus ff wat anders verzinnen. of werner lief aankijken dat ik binnenwerk uit zn rat mag halen..... daarvan weten we dat ze het allemaal doen. als het dan nog niet doet is er iets anders aan de hand. ...

peter cxje, we komen er nog op terug hoe en of wat nodig is met opsturen of niet.

gr chantal (maar met de nieuwe accu wilde ze wel gelijk startten dus ben ik toch wel beetje blij)

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 10 maart 2014 15:43 | Aangepast door: peter cxje 
een knipperlicht met 2 draden betekend dat er een massa draad bij zit, kan je gewoon over zetten hoor.
Bruin of zwart zijn massa draden.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 custom knipperlicht gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven