Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Onrust in de motorwereld??

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 april 2014 10:47 
Er gaan "geruchten" dat het onrustig zou zijn in de motorwereld en dus worden politiek en politie ook onrustig en worden evenementen waarbij motoren betrokken zijn afgelast!! Neem nu The American Day in Uitgeest, een prachtig evenement: afgelast!! De Harley-dag in Haarlem: afgelast!! Het moet toch niet gekker worden. Als er in het eredivisievoetbal een risicowedstrijd op het programma staat worden er een paar honderd man politie uit een blik getrokken, want ja de wedstrijd moet wel doorgaan. Deze motorevenementen waarbij nooit iets gebeurt worden gewoon afgelast!!
Ik maak me zorgen over het jaarlijkse evenement hier: Wieringerwerf op Wielen, dit jaar al weer voor de 23ste keer. Wat vinden jullie van de manier waarop politiek en politie hiermee omgaan?

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 april 2014 13:11 | Aangepast door: Marcel Gosselink 
Ik ben het helemaal met je eens. Politiek en politie zouden ook alles in het werk moeten stellen om motorevenementen door te laten gaan. "Probleem" is echter dat de commerciële belangen bij een voetbalwedstrijd nu eenmaal vele malen groter zijn dan bij een gemiddeld motorevenement. Ook hier is het dus helaas wederom het geld dat de doorslag geeft. Aan de andere kant begrijp ik ook wel weer dat een burgemeester liever geen motorbendes binnen zijn gemeentemuren heeft die daar een onderling oorlogje uit gaan vechten.
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 april 2014 14:58 
Tweede Pinksterdag, 9 juni a.s., is er in Apeldoorn de 10de Harleydag. Maar in Apeldoorn zijn ze zo slim om er (sinds vorig jaar) de Europese motor aan te koppelen. Ook de Europese merken zoals Norton, BSA, JAWA, Triumph en vele anderen zijn dus ook van de partij........slim slim super slim!!!!!

Groeten Henk uit Apeldoorn
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 april 2014 20:23 
In Wieringerwerf is ook iedereen en elk merk welkom. De ride-out doen we soms met 600 motoren, een super evenement om mee te maken.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 april 2014 23:11 
Nou dan......
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 april 2014 09:50 
het zou verboden moeten worden die voetbal spelen.....
En het motor rijden, acht het zijn er maar enkele die vervelend zijn.....
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 april 2014 10:08 | Aangepast door: sieds 
Van Rutte moesten we toch een nieuw auto kopen voor de economie?

Dit kan ook een motor zijn en die evenementen om je motor te laten zien trekken een groot publiek.

Dus zo'n evenement levert de horeca en de handel omzet op, goed voor de economie.

Volgens mij is er nog nooit iets gebeurd en toch aflassen.

Rare jongens en meiden (burgemeesters) die dit beslissen.
Misschien moet politiek Den Haag zich er eens mee bemoeien.

Dit is dus niet goed voor onze economie.

Was gisteren even bij Sail Kampen, smoor druk en de Hell A. vlakbij, niks aan de hand
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 april 2014 08:19 
ja waar gaan we naartoe, dat motorevenementen afgelast worden, geen friesche 11stedentocht meer, geen sjk, geen toertje om de kerk, verboden om motor te rijden?

groetjes werner (dacht het niet)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 23 april 2014 10:13 
Vandaag een analyse van de politie van de 1% clubs in Ned. in de Volkskrant waaruit blijkt dat 80% een strafblad heeft.

Een andere opmerkelijke constatering van de onderzoekers van de Landelijke eenheid van de Nationale Politie:
een motorrijbewijs is geen vereiste voor het lidmaatschap.
Een op de vijf leden heeft geen motorrijbewijs en 28% bezit 'officieel' geen motor

Rare jongens die ...
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 24 april 2014 10:13 | Aangepast door: coenox 
Die 1% hebben ze soms zelfs op de kleding staan: 1% MC. Zullen wij 99% op onze jassen naaien?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 25 april 2014 07:40 
ja goed idee coen, wanneer komen de badges, maar iets anders? zo bijvoorbeeld, 99cx% of 99%cx is dat wat...

groetjes werner (straks een nieuwe bodywarmer, met meer plek voor nieuwe badges)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 25 april 2014 08:56 
Werner,
Moet dat niet zijn: 100%CX ?

Bij mij in elk geval wel. Jij hebt natuurlijk ook nog "'t slagschip"
Mooi slagschip, dat wel.

Harmony,
Hans.
( To CX or Not To CX, that is the question )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 25 april 2014 09:55 
Motorkleding met achterop het logo van je club zijn straks verboden in Tilburg!!
Het moet niet gekker worden.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 25 april 2014 18:43 
Kan mij er wel iets bij voorstellen, behoorlijk intimiderend zo'n groep, zowel op de weg als op een terras.

Maar zou een groep wielrenners met een strak Rabobank pak dan ook niet verboden moeten worden, ook behoorlijk intimiderend als groep op de weg
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 26 april 2014 20:49 
Helemaal gelijk Sieds, zo'n groep baant zich vaak spugend en scheldend een weg.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Onrust in de motorwereld??

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven