Mast,
In veel gevallen zie je niets aan de koelvloeistof,
Deze komt niet in verbinding met met de olie. Hij slaat door direct naar de verbrandings kamer.
Witte rook is echt de koelvloeistof die verbrand.
Even op temperateur laten komen, en de radiateurdop los nemen, en op het moment dat je gas geeft, heb je een Fontijn.
Ik heb al vele 650 blokken gedaan.
Een stuk of 30 denk ik alleen al met dit probleem.
Het komt steeds meer en meer voor.
Echter beschrijft hij,,,,, starten en lopen. Dat kan ik dan weer niet rijmen met zijn verhaal. Ik heb vaak gezien dat er waterslag was, of de bougie nat. Krijg je een knal in de uitlaat.
Het kan ook een hoog olie verbuik zijn. Luchtfilter is dan vaak ook vet, en het verbuik gaat naar 1 op 16. Starten, ja dat doen ze danjuist wel goed.
Dus, ja zeg het maar, ik kijk of het koelvloeistof nivo daald, en dan weten we genoeg.
Mochten er vragen zijn over koppakingen en of zuigeveren, mail maar voor een prijs opgave.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html