Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

onderdelen gezocht voor 't cafe racer project

Schrijver Rob Bekkering
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 juli 2014 15:40 | Aangepast door: Rob Bekkering 
Beste Forum leden,

Na een tijdje weinig activiteiten te hebben ontwikkeld richting afbouw cafe racer ben ik weer aan de slag gegaan. Ik was druk doende de stuurschakelaar units bij te werken en weer werkend te krijgen toen bij het demonteren van de linker unit (koppeling kant) een redelijk uitgefikte schakelaar-unit onder de kap te voorschijn kwam. Zoek dus nu een linker unit.
Ook een ophangrubber van de tank ontbreekt. (zo'n rozet waar het gelaste profieltje van de tank aan de voorkant overheen schuift).
Na het maken van een nieuwe beugel voor de achterremschakelaar heb ik in de stapel "crap" geen veertje kunnen vinden. Deze zijn ook niet meer te bestellen, als je er dus 1tje hebt??
Mochten er mensen zijn die 1 of meerdere van de genoemde zaken hebben liggen en er wel vanaf willen ........

Laat t me aub dan even weten

Cheers
Rob

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 juli 2014 15:48 
Voor onderdelen kun je altijd een mail sturen naar:
marcobecker@zonnet.nl
Ja ik heb 2e hands zaken liggen, maar ook origineel nieuw. Of imitatie nieuwe producten.

Mail altijd voor een prijs opgave, en voor een afspraak om langs te komen.
Op sturen kan ook, wel na betaling.
Met vriendelijk groet

Van af maandag hoop ik weer onderdelen aan te bieden op markplaats.
Ik ga dan weer aan het werk.
marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Joram
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 juli 2014 17:06 
Ik heb het originele veertje nieuw liggen!

Bij CMS laatst gekocht maar gebruik de achterschakelaar niet dus ligt er maar.

Schrijver Hansv

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 19 juli 2014 21:51 | Aangepast door: Hansv 
@Marco,

Marco, heb je er nooit aan gedacht om een simpele webshop op te zetten met al je onderdelen en diensten erin? En dan een incidentele advertentie op Marktplaats met verwijzing naar je eigenste webshop.

Blijven al je aanbiedingen mooi bij elkaar, kun je sorteren soort bij soort, etc etc etc....

Harmony,
Hans.
( die dan niet zoveel hoeft te doorzoeken op Marktplaats )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Rob Bekkering
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 juli 2014 22:16 
Gents,

Marco een mail gestuurd met de gezochte artikelen, hij komt zsm met een antwood..
Dank voor de aanbieding maar haal als t even kan alles in 1 keer op bij Marco als t lukt
Cheers
Rob

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 juli 2014 09:36 
Ja dat gaat lukken Rob,
Vanmiddag de foto's naar je toe mailen.

Dan aan Hans,
Marktplaats is nu nog leeg, komende week ga ik daar weer mee aan de gang.
En een webshop op zetten wil ik wel, maar ik heb de kennis er niet van.
En via de mail krijg ik veel persoonlijke vragen, en moet ik ook vaak persoonlijke aandacht terug geven. En er worden vaak ook heel veel foto's verstuurd om te laten zien wat ik aan te bieden heb. Of juist anders om omdat de klant graag wil laten zien welk type hij of zij heeft, of wil laten zien welk onderdeel er nodig is.
Dus de persoonlijke mail blijft. Ik werk daarom dan ook vanuit de mail.
Marktplaats koppel ik dan ook weer aan de mail als dat nodig is. Wel heb ik alle advertenties klaar staan in wordt dokument met foto's er bij. Dus ik kan altijd terug vallen op mijn eigen informatie.

Hans, er zal best een moment komen dat het uit kan om een internet webshop beheerder aan te nemen, maar dat is nu nog niet.

En hier de persoonlijke contact is veel waard. En mocht je wat zoeken, iedereen mag gewoon zijn of haar vraag mailen. Vanmiddag ga ik er mee aan de gang, en ik heb vandaag alleen al twee mensen die wat bestellen, dus ik heb het gelijk druk in de boekenzaak.

Met vriendelijke groet Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 onderdelen gezocht voor 't cafe racer project

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven