Ja die kan rammelen, maar dat kan ook gewoon zijn omdat die nooit goed is aangespannen, wat de levensduur ervan aanzienlijk verkort.
Achteraan rechts het blok heb je een inspectiegat (dop 17). Bij jou foto nummer 4.
Ik geef ook enkele links dus kijk daar ook naar, dat geeft beeld bij de tekst
Dat draai je er af, en dan moet je eigenlijk met een tandartsspiegeltje kijken naar de distributieketting. Of naar de spanner toch. Die heeft een bepaalde speelruimte. Het kan zijn dat je een maantje ziet onderaan, of bovenaan. Onderaan is die versleten, bovenaan is die nieuw, of nooit aangespannen.
URLURLMaar eerlijk gezegd, als ik die motor zie denk ik dat je er veel werk zal aan hebben. Als die qua uiterlijk al totaal niet onderhouden is maak je mij niet wijs dat het motorblok wel onderhouden is.
Spuitwerk en polijstwerk is wel erg lichtjes uitgedrukt. Als je hem wat proper wil krijgen moet je de helft al vervangen want die roest krijg je volgens mij niet makkelijk weggeschuurd.
Als je een goed project zoekt met werk, ok. Maar dan nog vind ik 400 euro te duur. Zeker in Nederland waar je ze toch goedkoper kan krijgen. Ikzelf zou die gewoon passen.