Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

mijn nieuwe aanwinst

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 okt. 2014 13:46 | Aangepast door: beinhart 
jaja mede cx'ers,

kon het niet laten, er was weer een beetje plaats in de motorschuur hihi...
en deze kwam op mijn padje, via rataplan-ratbikeclub.nl

URL URL URL URL

groetjes werner (nog wel wat werk aan, maar hij rijd)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 okt. 2014 14:15 
Mooi, wat is dat voor black box voorop?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 okt. 2014 14:20 
die black Box is een oliejerrycan voor oliebootjes

Schrijver borisz
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 okt. 2014 14:21 
het is de lunchtrommel!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 okt. 2014 14:29 
Wat bedoel je met ruimte vrij. Ik zie nergens vrije ruimte.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 20 okt. 2014 14:31 
hahaha,

nee dat is inderdaad een oliejerrycan. maar niet voor oliebolletjes beussie. daar had de vorige eigenaar zijn niet waterdichte navigatie ik denk ik?

hij komt van een ratbiker die er mee reed, enige wat er niet bijzat was de accu en het kofferrek met bijbehorende koffers....

groetjes werner (vind de kuip lelijk, maar die zitten altijd op de E-types)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver borisz
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 okt. 2014 14:37 
Ik vind die kuip nu juist weer heel mooi. Maar ja, ik ben dan ook een kind van de jaren '80!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 okt. 2014 14:40 
heb er geen ruit bij borisz we zien het nogwel wat en hoe? als iemand hier toevallig een ruitje over heeft hou ik me voorlopig wel aanbevolen, want dan blijft de kuip er gewoon op zolang...

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 20 okt. 2014 14:48 
Zo te zien is het een Jos Schurgers kuip. Daar zijn nog ruiten voor te koop maar dan kan je niet meer meedoen met de 500€ challenge! Een bruikbare 2e hands vinden zal niet meevallen.
Alvast veel plezier met voorbereiden voor de challenge!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 20 okt. 2014 14:52 
ja marcel,

heb voor heel de motor niet veel betaald, zou dan voor alleen een ruitje net zoveel als de hele motor moeten betalen haha..

cosmar,
er was ruimte, tot de 650custom van dre (met blokken en een hoop onderdelen) deze kant opkwam. maar door de verkoop van mijn ouwe gl1000 was er weer "ruimte" en dit was wel een heel mooi aanbod...

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 20 okt. 2014 15:13 
Ik zag op fb dat Luc een ruit over had.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 20 okt. 2014 16:57 
Zozo Werner,

Nog tijd en ruimte over voor een nieuwe aanwinst, zie ik. Enne, die Schurgers kuipen zijn best wel mooi, vind ik. Ruitje erop, en je hebt een keurige motorfiets erbij.
't Zal wel moeite kosten om 'm te verratten......

Harmony,
Hans.
( die de beschikbare ruimte al vol heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 20 okt. 2014 20:29 
hans,

met alleen het ruitje is het niet klaar. enne dat verratten weet ik niet, 1 rat is genoeg anders krijgen ze ruzie. een optie is wel mischien aan deze een zijspan in plaats van aan de gouwe, want deze is natuurlijk makkelijker vanaf de achterrem een geremd zijspanwiel te maken...

groetjes werner (eerst rijden dan zien we wel verder)

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 20 okt. 2014 21:30 
Gefeliciteerd, een erg nette fiets. Mooi om de challenge meet te gaan rijden.
Ben zelf nog zoekende en een E leek mij ook wel wat, als het toch een CX moet zijn.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver sieds

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 20 okt. 2014 23:23 
verkocht
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 mijn nieuwe aanwinst

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 1 [ KoenCX ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven