Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Agenda stamcafé Zuid

 
Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 nov. 2014 11:25 
We gaan het stamcafé Zuid een tijdje NIET meer laten doorgaan.
De reden? Het laatste jaar zijn we telkens met twee of drie vrienden die evengoed of zelfs makkelijker afspreken zonder aan een plaats of datum vast te zitten.
Nog een reden: Wij rijden liever dan op café te zitten tegenwoordig.
Dus: Tot nader order geen stamcafé Zuid meer. Op grote vraag willen we dit zeker weer eens overdenken. We gaan proberen vanaf de lente in onze omgeving een ritje te organiseren/ mee te doen, en zullen dit wel hier ergens laten weten.
Jan, pas jij alsjeblieft de agenda aan? Bedankt trouwens voor de jarenlange ondersteuning!
Vriendelijke groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 9 nov. 2014 11:50 
Jammer, maar wel begrijpelijk. Stamtafel Groene Hart heeft daar bij tijd en wijle ook last van. Ik begrijp daar uit dat de stamtafel wel blijft bestaan, maar niet regulier bij elkaar komt. Misschien dan wel een idee om contactgegevens in de agenda te laten staan. Zodat belangstellenden contact op kunnen nemen en bij gelegenheid aan kunnen sluiten.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jan
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 nov. 2014 22:14 
Daniël,
De agenda is aangepast. Dat ritje in de lente, daar hou ik je aan.
Jan

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 nov. 2014 23:33 
Als dat zou kunnen, lijkt me prima idee. Ik hou zeker ook de site in de gaten.
Dank je wel!
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Agenda stamcafé Zuid

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven