Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

autotron

 
Schrijver norby
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 jan. 2015 18:52 
Hallo cx ers, volgende week is oldtimer dag motoren autotron, weet iemand openingstijden zaterdag en zondag en misschien ook hoe je er met de trein komt?
Geen stomme vraag want vorige keer was ik er met de trein en bleek dat de autotron 7 km weg was van station rosmalen en openbaar vervoer zoals bus reed er niet. gr norby
nb

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 jan. 2015 19:01 
Autotron is op 10 & 11 Januari telkens van 10 uur tot 17 uur.
En Autotron is op dezelfde locatie als vorig jaar en zal dus weer 7 km van het station zijn veronderstel ik.

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 jan. 2015 19:32 
http://www.autotron.nl/bereikbaarheid#openbaar-vervoer
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver beussie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 jan. 2015 21:33 
en als je op zondag komt kan je beussie spreken op de stand van de KJMV want dan sta ik de pers te woord als die er al is

Schrijver norby
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 jan. 2015 21:51 
ah ja, nu weet ik het weer, dat is ons toen later ook gezegd meende ik.
Je kunt er alleen komen via den bosch als je met de trein gaat en dan een gedeelte per bus.
Vorige keer dus met trein op station rosmalen en er was geen kip te doen en je kon ook niet met de bus.
Bedankt andre voor de link, ik zal het eens overwegen om dat weekend te gaan, ik denk zondag dus beus want zaterdagavond een verjaardag.
Eens kijken dan en als het sneeuwt zijn treinen in nederland geloof ik niet zo op tijd.
nb

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 autotron

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven