Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Foto's plaatsen in het nieuwe forum

Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 6 jan. 2015 14:33 
Hallo dames en heren.
In het nieuwe forum is het plaatsen van foto's iets gewijzigd.
Ik heb de tekst in het stukje waarin uitgelegd wordt hoe het e.e.a werkt, aangepast.
Zie:handleiding foto's plaatsen
De grootste verandering is dat je nu in het tweede pop-up venster dat verschijnt, wel iets van tekst moet typen. Je mag het niet leeg laten!
Als er foto's geplaatst worden op een andere manier dan beschreven in mijn uitleg, worden de foto's heel erg breed op de forum pagina vertoond en ziet het forum er niet meer overzichtelijk uit en is het voor mobiele gebruikers bijna niet meer te lezen.
Dank namens de moderatoren voor jullie begrip en medewerking.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 jan. 2015 20:55 
Pfff nog ingewikkelder als voorheen!!!
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2025)

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 jan. 2015 21:20 
Het enige dat Marcel probeert te zeggen is dat als je een afbeelding in je bericht plaatst, je ook de omschrijving moet invullen.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver jakob

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 jan. 2015 21:22 
is het een idee om op de onderdelen beurs komend voorjaar, dit is nm vlakbij Tinus, een demonstratie / uitleg te presenteren hoe je vanuit een website ( mijn album / fotobucket ect. ) foto`s kunt plaatsen te geven ?
Er zijn vast wel meer "oldtimers" die graag dit uitgelegd willen zien
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 jan. 2015 21:23 
Ik vind dat een goed idee. Of tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 6 jan. 2015 21:57 
Ja, goed idee.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 jan. 2015 10:15 
of bij allebei, omdat niet iedereen bij de nieuwjaarsborrel erbij kan zijn omdat ie niet meer op 18 januari is...
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 jan. 2015 10:18 
jakob,

wanneer is de onderdelenbeurs dan? ik kan hem niet in de agenda vinden

groetjes werner (ook niet als ik helemaal naar beneden scrol)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 8 jan. 2015 15:48 | Aangepast door: Hansv 
Werner,
Ik zie de onderdelendag ook niet in de agenda staan. Misschien komt dat wel omdat die datum bij het bestuur nog niet bekend is.
Maar traditioneel, hoewel niet altijd, is het de laatste jaren ergens in april, één of twee weken voor de Grubbenvorster motorzegening. En als die inderdaad twee weken verplaatst is (ik heb nog geen datum op de site van 't Murke gezien ) dan zou 12 april 'vrij' komen te vallen, en dus de mogelijkheid hebben om te onderdelendaggen.

Harmony,
Hans.
( die ook heftig met zijn kalender en de motorkalender in de weer is geweest )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 9 jan. 2015 12:50 
@Hans in onze agenda staat Grubbenvorst op 12 april ????
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 9 jan. 2015 13:29 | Aangepast door: MAST 
We gaan enigszins off-topic, maar volgens de facebookpagina van MC 't Murke is de motorzegening dit jaar op zondag 26 april.
FB van 't Murke
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 9 jan. 2015 13:31 | Aangepast door: Hansv 
@Honkie Tonkie
Klopt helemaal Henk,
Maar in het draadje "On the Road - agenda 2014/ 2015 " in de 'Ritten, tochten en evenementen' schreef Werner op 25Dec2014: lees net op feestboek dat de motorzegening verplaatst is naar zondag 26 april...

Nu geloof ik van internet niet zo heel erg veel, achterdochtig als dat ik ben, dus ik hou wat betreft die datum een slag om de arm. Ik hoop dat de M.C. 't Murke binnenkort de datum op hun site zet. Maar die hebben nu iets anders aan hun hoofd....

<edit>
merk dat MAST er ook over bezig was.
maar ja, ik heb geen facebook
</edit>

Harmony,
Hans.
( is het goedgelovig of goed-gelovig ? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 9 jan. 2015 15:10 | Aangepast door: beinhart 
dat de motorzegening verplaatst was had ik een tijdje geleden al gezet in het draadje van sieds met de evenementen van 2015, maar dat heeft niemand gelezen anders was het in de agenda ook al wel veranderd...

ok hans had het wel gelezen.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 10 jan. 2015 20:00 
Ik zie, dat ik dan net uit Duitsland van een motorreisje terug kom, dus ben "niet gezegend" op pad gegaan....oei oei das link, maar ik heb al jaren een beschermengel bij me, dus.......

Groeten Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Foto's plaatsen in het nieuwe forum

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven