Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

waar haal ik mn spullen?

Schrijver Steve
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 juni 2008 12:18 
Voor jullie misschien een echte noob vraag, maar toch:
Voor een onderhoudsbeurt aan mn cx500c zoek ik wat spullen, het gebruikelijke werk; luchtfilter, oliefilter, bougies, remblokken. Waar kan ik dit het beste halen, bestellen bij de lokale motorboer/auto-onderdelencentrale of zijn er betere/goedkopere/andere adresjes in den lande?
Voor onderdelen als een revisiesetje voor de remklauwen/hendel en de carbs, waar kan je dat het beste halen?

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 juni 2008 12:40 
Roukema

webshop snel en betrouwbaar

gr Arnold

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 juni 2008 12:43 
probeer LouisURL eens.
snel, vrijwel compleet en voor een paar euro bezorgd.
Perfect!

h.g. Dirck (die liever lui dan moe is)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 juni 2008 13:24 | Aangepast door: Floris 
Deze vraag is al zo vaak gesteld, hoe kan dat nou toch? Is onze site nou echt zo onoverzichtelijk? Ik dacht zelf van niet, maar misschien komt dat omdat ik hier al 5 jaar rondzwerf.

Ik heb even een paar korte aanwijzingen geschreven. I hope this helps.

--------
Welkom op onze site. Hierbij een paar korte aanwijzingen om je te helpen vinden wat je zoekt. Bovenin het scherm zie je een zwarte balk, met daarin het menu.

Techniek: artikelen over onderhoud, revisie, sleutelen en ombouw.
Showroom: de virtuele parkeerplaats van onze site, met daarin iedere maand een speciale blikvanger.
On the Road: reisverslagen, foto's van evenementen en de agenda van CX evenementen in de komende periode. In de Agenda staan uitsluitend 'CX only' evenementen. Op het Prikbord staan 'alle merken' evenementen.
Gastenboek: bedoeld om oude berichten uit de begintijd van de CX-Club te lezen. Helaas gebeurt het dat nieuwkomers hier verdwalen, waardoor vragen onbeantwoord blijven.
Prikbord: het forum van onze site. Het Prikbord heeft een eigen zoekfunctie. Gebruik deze alsjeblieft voordat je een vraag gaat stellen die al -tig keer is langsgekomen.
Zoeken: zoekfunctie voor het napluizen van de site (met uitzondering van het Prikbord).
Links: overzichtspagina van clubs, dealers, nieuwe en gebruikte onderdelen en diverse handige adresjes.
--------
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Frans
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 juni 2008 09:06 
Hoi Steve,

Inderdaad, welkom bij de club! Hoop je foto's voor de showroom gauw te ontvangen.

Moderator Jan houdt ook een lijstje bij over de meestgebruikte merken en onderdelen.
Klik hier.

Succes!
Frans

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 juni 2008 09:27 
Ik heb veel spullen nieuw liggen, en tegen de juiste prijzen.
Ik weet niet of ik bij je in de b uurt woon, dus het kan een oplossing zijn voor je.
Groetjes Marco Becker
Tel 0321 312336
of 06 22690706

Vliegersveld 37
biddinghuizen
8256 GN
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 waar haal ik mn spullen?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven