Deze vraag is al zo vaak gesteld, hoe kan dat nou toch? Is onze site nou echt zo onoverzichtelijk? Ik dacht zelf van niet, maar misschien komt dat omdat ik hier al 5 jaar rondzwerf.
Ik heb even een paar korte aanwijzingen geschreven. I hope this helps.
--------
Welkom op onze site. Hierbij een paar korte aanwijzingen om je te helpen vinden wat je zoekt. Bovenin het scherm zie je een zwarte balk, met daarin het menu.
Techniek: artikelen over onderhoud, revisie, sleutelen en ombouw.
Showroom: de virtuele parkeerplaats van onze site, met daarin iedere maand een speciale blikvanger.
On the Road: reisverslagen, foto's van evenementen en de agenda van CX evenementen in de komende periode. In de Agenda staan uitsluitend 'CX only' evenementen. Op het Prikbord staan 'alle merken' evenementen.
Gastenboek: bedoeld om oude berichten uit de begintijd van de CX-Club te lezen. Helaas gebeurt het dat nieuwkomers hier verdwalen, waardoor vragen onbeantwoord blijven.
Prikbord: het forum van onze site. Het Prikbord heeft een eigen zoekfunctie. Gebruik deze alsjeblieft voordat je een vraag gaat stellen die al -tig keer is langsgekomen.
Zoeken: zoekfunctie voor het napluizen van de site (met uitzondering van het Prikbord).
Links: overzichtspagina van clubs, dealers, nieuwe en gebruikte onderdelen en diverse handige adresjes.
--------
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.