Beste CX-ers
Een vriend van mij, Prosper, kan op het moment geen motor rijden. Sommige hier zullen hem kennen, hij rijd CX en was ook op de onderdelendag en is al jaren lid van deze CX club.
Prosper heeft 6 jaar geleden een motorongeluk gehad, hiervoor was er nog een corrigerende operatie nodig aan zijn arm maar helaas kwam de "wet van Murphy" daarbij kijken en is het een grote ellende geworden. Zoals het er nu naar uitziet kan hij de komende maanden nog niet rijden...
Vandaar dat Klaas en ik willen proberen hem toch een beetje vakantie te geven door een aantal dagen met een motor + zijspan weg te gaan. (Klaas is ook CX rijder en club lid, hij heeft de CX trike overgenomen en rijd daar nu op, niet als trike maar als tweewieler).
Vandaar dat we op zoek zijn naar een motor met zijspan die we kunnen lenen voor enige tijd, dan kunnen we met Prosper naar de Ardennen rijden en hem een beetje motorgevoel geven, iets dat hij heel erg mist, dat motorgevoel.
Vandaar deze oproep:
Wie o wie kan ons helpen aan een zijspan? We zouden graag in het weekeinde van 22-23 juli in de Ardennen zijn.
Ik hoor het graag!
Groetjes Erik
&
Alvast Bedankt!