Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Wegens ziekte van een Vriend: Te leen gevraagd motor met zijspan

 
Schrijver erikcx
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 juni 2017 21:31 | Aangepast door: erikcx 
Beste CX-ers

Een vriend van mij, Prosper, kan op het moment geen motor rijden. Sommige hier zullen hem kennen, hij rijd CX en was ook op de onderdelendag en is al jaren lid van deze CX club.
Prosper heeft 6 jaar geleden een motorongeluk gehad, hiervoor was er nog een corrigerende operatie nodig aan zijn arm maar helaas kwam de "wet van Murphy" daarbij kijken en is het een grote ellende geworden. Zoals het er nu naar uitziet kan hij de komende maanden nog niet rijden...

Vandaar dat Klaas en ik willen proberen hem toch een beetje vakantie te geven door een aantal dagen met een motor + zijspan weg te gaan. (Klaas is ook CX rijder en club lid, hij heeft de CX trike overgenomen en rijd daar nu op, niet als trike maar als tweewieler).

Vandaar dat we op zoek zijn naar een motor met zijspan die we kunnen lenen voor enige tijd, dan kunnen we met Prosper naar de Ardennen rijden en hem een beetje motorgevoel geven, iets dat hij heel erg mist, dat motorgevoel.

Vandaar deze oproep:
Wie o wie kan ons helpen aan een zijspan? We zouden graag in het weekeinde van 22-23 juli in de Ardennen zijn.

Ik hoor het graag!

Groetjes Erik
&
Alvast Bedankt!

Schrijver norby
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 juni 2017 23:43 
ik heb geen zijspan maar eens gekeken naar verhuur.
Dit is ong 350 euro per week, dan nog redelijk goedkoop.
Sommige vragen bijna 100 euro per dag.
misschien dat iemand van de club een zijspan heeft maar die zal hem
denk ik niet direkt uitlenen.
Maar je weet nooit, ik gun het prosper wel want hij heeft nog steeds nagevolgen
van dat ongeluk en die operaties,
Trouwens gelderland bv winterswijk, meddo, groenlo is een prachtig stuk om motor te rijden!!!!
nb

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 juli 2017 12:08 
Een erg leuk plan!! Maar.... Ik heb helaas geen zijspan meer maar ik wil jullie wel waarschuwen dat je niet zomaar op een zijspan weg rijdt!! Het kost je minimaal een jaar om zo'n ding te leren rijden en kennen!! Ook denk ik dat je niet zo snel een zijspan rijder vind die zijn span uitleent. Misschien is er nog wel een te vinden die mét jullie wil rijden?

Groet Erik. (Zelf zijspanrijder geweest én trike bouwer...)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 juli 2017 12:38 
Ha Norby en Erik

Bedankt voor jullie reacties.
Ik weet dat zijspan rijden echt anders is dan een tweewieler....
Al heeft iedere zijspan rijder het natuurlijk geleerd.
Iemand die met zijn zijspan mee wil rijden is natuurlijk ook welkom

Groet Erik

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 1 juli 2017 17:36 
Hallo Erik. Ik kan je niet helpen aan een zijspan CX. Maar misschien kan je je vraag ook op het motorforum stellen? De kans is daar groter dat je iemand treft die mee wil rijden.(denk ik) Waarschijnlijk is het dan geen CX met zijspan maar ik denk dat dat ondergeschikt is?
Succes met de zoektocht!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Klaas
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 juli 2017 19:44 
Hallo allen,

Ik de beoogde bestuurder van de zijspan, ben mij zeker bewust van het feit dat een motor met zijspan anders is dan al het andere.
Daarom wil ik ook wat praktijk lessen nemen naast de theoretische kennis.
Via Snapcar kwam ik op moto share, dat werkt identiek, hierbij kan ik mij goed verzekeren en staat u garant van schadeloos stelling als er toch iets mocht gebeuren.
Mocht er iemand bereid zijn om een zijspan uit te lenen of te verhuren, zou dat Prosper erg blij maken en ook wel iets nerveus !

MvG Klaas
Motoren, sinds kort al vele gehad maar cx’n blijven de waardevolste schat!

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Wegens ziekte van een Vriend: Te leen gevraagd motor met zijspan

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven