Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

VECHTA 5-6-7 JUNI 2026

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 mei 2026 15:32 | Aangepast door: sieds 
Over 1 maand vind Vechta weer plaats van 5 t/m 7 juni 2026
Pracht evenement op een prachtige plek.
De omvang word langzamerhand wel kleiner maar het blijft leuk en Nederland is nog steeds goed vertegenwoordigd.

Ikzelf ben dan niet op vakantie dus waarschijnlijk aanwezig voor de laatste keer met de CX650C.
Ik moet mij overigens nog wel inschrijven.
Deze CX moet nog verkocht worden omdat ik stop met de motoren en doorga met 4 wielen.

Wie gaat er meer?
VECHTA aanmelden
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 5 mei 2026 20:53 | Aangepast door: coenox 
Niet te missen. Ben er zeker bij!

En ooit komt die 'vier wielendag' voor iedereen. Helaas...
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 5 mei 2026 21:12 
Ik ben ook van plan om te gaan. Ik kan nu vrijdag op tijd al richting Vechta rijden ipv vrijdag avond.
Zin in!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 mei 2026 09:06 
Ik heb me ingeschreven, dus we zien elkaar daar.
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver BofHond

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 mei 2026 00:20 
Ben er ook weer bij en heb me netjes ingeschreven! Moin moin!
Winnaar Mooiste CX 2025 Honda CX Treffen 2025
Donateur 2025
CX500C Bobber '83 Moto Guzzi California 1100 '95 CX500C Dual Sport Project

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 10 mei 2026 20:32 
Ik heb me ook net aangemeld en verheug me op een vlammend samenzijn.
We laten nog wel weten, of er samen gereden wordt ?

CXGroeten Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2026 +
Suzuki Burgman 400

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 mei 2026 18:50 
Heb me zojuist ook aangemeld. Ik ben er waarschijnlijk alleen dit jaar. Heb er heel veel zin in‼️🤣

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2026 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~ #EriKunst.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 mei 2026 22:55 
Ik hoor toch weer meer enthousiasme binnen de familie om toch met meer naar Vechta te komen. Waarschijnlijk met z'n vieren.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2026 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~ #EriKunst.nl

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 17 mei 2026 16:29 
Ik ben er ook weer bij! Ik heb me zojuist aangemeld.
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 18 mei 2026 14:14 
ik heb mormel aangemeld...
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 31 mei 2026 13:51 
Tja...

Wegens een afspraak kan ik niet op vrijdag al aanreizen naar wat zeker een onvergetelijk CX (en andere) motortreffen zal zijn. En op de zondag , de 7de juni, heb ik dan voor de 47ste keer ook een momentje staan. Blijft over de zaterdag...

Het plan is voorlopig om zaterdag ochtend vroeg, zeker niet laat, vanuit Ede te vertrekken, om toch een dagje 'Vechta' mee te maken. Hoe laat? tja...
Na de terugrit vanaf de Dummersee (die ik iedereen kan aanraden) een uurtje bijkomen, en dan weer terug, rustigjes aan.

Het plan is onder voorbehoud van de omstandigheden, het weer, de fysieke gesteldheid, en meer van dat soort min of meer (on) belangrijke zaken.

We zien het wel.... of niet natuurlijk.

Harmony,
Hans.
( Vechta is niet zo ver als Santiago de Compostella, maar ik ben ook geen 50 meer.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 7 juni 2026 20:52 
En we zijn weer veilig thuis na een gezellig weekend. Af en toe wat regen, maar dat mocht de pret niet drukken. En twee Nederlanders - beide van de Veluwe stamtafel - in de prijzen gevallen. Eric met zijn mini topkoffer gemaakt van twee kleppendeksels (was besunneres in Noord Duits) en Michael omdat hij de 66e inschrijving was (kreeg een Route 66 T-shirt).
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#13 | Geplaatst: 7 juni 2026 21:03 
Ik ben ook weer veilig thuis gekomen. Het weekend begon vrijdag met een flinke plensbui onderweg. Verder viel het mee qua regen. Zaterdag was zelfs zonnig! Mooi ritje gereden naar een bijzonder "slot" met een mooie tuin.
Vanmorgen al vroeg vertrokken (miezerig en veel wind) en rond 13.30 thuis. Helaas begon de motor vreemd te roken onderweg. Ik vrees een lekke koppakking.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 8 juni 2026 15:02 
Dat was Vechta dan weer voor dit jaar, altijd bijzonder met een goed 'grijs' bandje op zaterdagavond en het kampvuur.
Toch nog 150/160 deelnemers hoorde ik, maar wel minder motoren dan 10 jaar geleden.
Weer zat niet helemaal mee maar zaterdag overdag gelukkig droog een rit kunnen maken naar het Jachtslot van Sögel.
Nederlandse vertegenwoordiging is wel iets kleiner geworden.
Groepsfoto was geen tijd voor?

VECHTA 2027 is vroeg op 28 en 29 mei.
Wie weet tot dan.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 8 juni 2026 15:20 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Ik heb de terugreis samen met Marcel gereden en was om exact 13.00uur thuis.
Heb het gezellig gehad met alle meegereisde Hollanders en moest de tranen drogen van het onuitputtelijke moppenassortiment
van ene Henk Dijkman!
Hopelijk tot volgend jaar, maar dan niet meer in een tentje.
O ja, nog even vermelden, dat alles tijdens het rijden is gefilmd èn is gelukt. Evenals het 90 graden draaien van de koplamp
en het uitvallen van een CX650C. Ik kan wat beelden uit de film halen, maar dat is voor later zorg.

Met CXgroet van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2026 +
Suzuki Burgman 400

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 VECHTA 5-6-7 JUNI 2026

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 10
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven