Tja...
Wegens een afspraak kan ik niet op vrijdag al aanreizen naar wat zeker een onvergetelijk CX (en andere) motortreffen zal zijn. En op de zondag , de 7de juni, heb ik dan voor de 47ste keer ook een momentje staan. Blijft over de zaterdag...
Het plan is voorlopig om zaterdag ochtend vroeg, zeker niet laat, vanuit Ede te vertrekken, om toch een dagje 'Vechta' mee te maken. Hoe laat? tja...
Na de terugrit vanaf de Dummersee (die ik iedereen kan aanraden) een uurtje bijkomen, en dan weer terug, rustigjes aan.
Het plan is onder voorbehoud van de omstandigheden, het weer, de fysieke gesteldheid, en meer van dat soort min of meer (on) belangrijke zaken.
We zien het wel.... of niet natuurlijk.
Harmony,
Hans.
( Vechta is niet zo ver als Santiago de Compostella, maar ik ben ook geen 50 meer.... )

Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken