Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

vrijwilligers gezocht voor ons treffen

Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 22 mei 2026 12:46 | Aangepast door: chantal 
Ook dit jaar organiseren we weer ons welbekende Nederlandse treffen. Evenals voorgaande jaren hebben we weer aantal vrijwilligers nodig om dit tot een groot suc6 te maken want met alleen de bestuursleden redden we dat niet.

Omdat we dit jaar voor het eerst naar deze locatie gaan en weer alles in eigen hand hebben zoeken we iets meer vrijwilligers dan afgelopen jaren toen we bij motorclub de Gasschoeve te gast waren. We zoeken mensen voor het helpen bij de inschrijving, entreefoto's maken, wijzen waar ze naar toe mogen, bardienst, BBQ, afwas, noem maar op. Het lijkt nog erg vroeg, aangezien het treffen pas in het 1ste weekend van september is maar achter de schermen zijn wij al volop bezig met de voorbereidingen. En daar hoort ook het zoeken naar vrijwilligers bij.

Lijkt het je leuk om te helpen, stuur dan een mail naar mij : c. martens @ ziggo.nl (geen spaties, dus aan elkaar) Je mag ook een voorkeur opgeven wat je wel of niet wilt doen en of je late bardienst juist wel of niet wilt. Dan kan ik bij de planning proberen daar rekening mee te houden. Hoe meer mensen er zijn om in te delen hoe makkelijker het word voor iedereen en dan hoeft iedereen maar beetje te doen.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 22 mei 2026 12:50 | Aangepast door: coenox 
Jaaa, gaat weer ouderwets gezellig worden!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 mei 2026 08:47 
bij deze meld ik me alvast aan!
voor de bbq; het vlees opeten. bardienst; bier opdrinken.
of andere taken zoals onzin uitkramen en in de weg lopen?
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 mei 2026 21:16 
Ja ik ben weer bij de bbq.....etc
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 31 mei 2026 13:44 
Het verrichten van diverse hand- en spandiensten is tijdens zo'n treffen toch een leuke onderbreking van het kletsen, bierdrinken en 'brommers kieken'(zoals dat heet)
Dus ook dit jaar zal ik met min of meer enthousiasme aanwezig zijn. En ik nodig een ieder uit om ook eens te kijken en beleven hoe dat gaat, zo achter het schermpje van het meestal perfect georganiseerde treffen van de Dutch CX V-twin club.

Harmony,
Hans
( geen CX, wel een CX hart ... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 juni 2026 13:52 
Zet mij ook maar weer op de lijst, altijd leuk om wat te doen tijdens ons "SJK" weekend in Udel. CXUddel??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2026 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~ #EriKunst.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 24 juni 2026 14:02 
Kom op mensen.... zijn er niet meer die vrijwilliger willen worden??? heb een aantal aanmeldingen via mail en mondeling gehad naar die hier boven staan maar het is nog enorm puzzelen om alles voor elkaar te krijgen en dat ook vrijwilligers nog een leuk sociaal weekend kunnen hebben zonder heel de tijd moeten "werken"

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 vrijwilligers gezocht voor ons treffen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven