Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

vrijwilligers gezocht voor ons treffen

Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: < 1 dag 
dit jaar organiseren we weer ons welbekende nederlandse treffen.... zoals voorgaande jaren hebben we weer aantal vrijwilligers nodig om dit tot een groot suc6 te maken want met alleen ons van bestuur redden we dat niet. omdat we dit jaar voor het eerst naar deze lokatie gaan en weer alles in eigen hand hebben zoeken we iets meer vrijwilligers dan afgelopen jaren toen we bij motorclub de gasschoeve te gast waren. we zoeken mensen voor het helpen bij de inschrijving, entreefoto's maken, wijzen waar ze naar toe mogen, bardienst, bbq, afwas, noem maar op.... het lijkt nog erg vroeg aangezien het treffen het 1ste weekend van september is maar achter de schermen zijn wij al volop bezig met de voorbereidingen.... ook het zoeken naar vrijwilligers dus al....lijkt het je leuk om te helpen stuur dan een mail naar mij..... c.martens @ziggo.nl (aanelkaar) je mag ook voorkeur opgeven wat je wel of niet wilt doen en of je late bardienst juist wel of niet wilt..... dan kan ik proberen daar rekening mee te houden....hoe meer mensen ik heb om in te delen hoe makkelijker het word voor iedereen en hoeft iedereen maar beetje te doen

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: < 1 dag | Aangepast door: coenox 
Jaaa, gaat weer ouderwets gezellig worden!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: < 10 uur 
bij deze meld ik me alvast aan!
voor de bbq; het vlees opeten. bardienst; bier opdrinken.
of andere taken zoals onzin uitkramen en in de weg lopen?
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 vrijwilligers gezocht voor ons treffen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven