Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Toerrit en rondleiding Vliegveld Teuge

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: < 2 uur | Aangepast door: Hansv 
Op de zaterdag van het treffen van de Dutch Honda CX V-Twin club in Uddel is er de gelegenheid tot het rijden van een toertocht.
Het is een tocht over de Veluwe, een stukje IJseldal, vliegveld Teuge en tenslotte weer terug naar Uddel.

De rit is opgedeelt in drie stukken:
1- Uddel > Emst - Koffiepauze +/- 30 minuten
2- Emst > Teuge - Lunch en Rondleiding over het vliegveld +/- 1:30
3- Teuge > Uddel - Napraten

We gaan proberen om ongeveer 10:30 te starten. Omdat de route ongeveer 115 km langs is, zou het voor alle motoren , ook CX500 C, op een volle tank te rijden moeten zijn. Het zou prettig zijn als iedereen met een volle tank begint aan de toerrit. Als alles gaat als gepland zijn we tussen 15:00 en 15:30 terug op de camping.

LET OP!
Vanwege diverse evenementen op de route zijn een aantal voorkeurswegen in het laatste gedeelte helaas afgesloten. Hierdoor kunnen we geen gebruik maken van o.a. de Asselse weg. Omdat een omleiding door het drukke Apeldoorn zou voeren (ongewenst) is besloten om een klein stukje van 10 km. over de snelweg A1 te rijden.

Op het bijgevoegde kaartje is te zien waar we ongeveer langs gaan rijden. En met behulp van de volgende link :
https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/14233034?mode=share
kun je zelf de route uit MRA downloaden voor je navigatie.

Het is natuurlijk niet verplicht, maar het zou prettig zijn om te weten wie er meegaan. Laat het even weten in een reactie onder dit bericht.

Tot ziens op het treffen !!
Route CX2026
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Toerrit en rondleiding Vliegveld Teuge

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven