Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Toerrit en rondleiding Vliegveld Teuge

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 25 aug. 2026 11:16 | Aangepast door: Hansv 
Op de zaterdag van het treffen van de Dutch Honda CX V-Twin club in Uddel is er de gelegenheid tot het rijden van een toertocht.
Het is een tocht over de Veluwe, een stukje IJseldal, vliegveld Teuge en tenslotte weer terug naar Uddel.

De rit is opgedeelt in drie stukken:
1- Uddel > Emst - Koffiepauze +/- 30 minuten
2- Emst > Teuge - Lunch en Rondleiding over het vliegveld +/- 1:30
3- Teuge > Uddel - Napraten

We gaan proberen om ongeveer 10:30 te starten. Omdat de route ongeveer 115 km langs is, zou het voor alle motoren , ook CX500 C, op een volle tank te rijden moeten zijn. Het zou prettig zijn als iedereen met een volle tank begint aan de toerrit. Als alles gaat als gepland zijn we tussen 15:00 en 15:30 terug op de camping.

LET OP!
Vanwege diverse evenementen op de route zijn een aantal voorkeurswegen in het laatste gedeelte helaas afgesloten. Hierdoor kunnen we geen gebruik maken van o.a. de Asselse weg. Omdat een omleiding door het drukke Apeldoorn zou voeren (ongewenst) is besloten om een klein stukje van 10 km. over de snelweg A1 te rijden.

Op het bijgevoegde kaartje is te zien waar we ongeveer langs gaan rijden. En met behulp van de volgende link :
https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/14233034?mode=share
kun je zelf de route uit MRA downloaden voor je navigatie.

of je haalt de route als .GPX bestand op door op deze link te klikken https://jversteegt.nl/dummy/CXTreffen26.gpx .
Als alles goed gaat krijg je dan het /GPX bestand. En hoe je dat op je navigatie krijgt hangt af van je navigatie....

Het is natuurlijk niet verplicht, maar het zou prettig zijn om te weten wie er meegaan. Laat het even weten in een reactie onder dit bericht.

Tot ziens op het treffen !!
Route CX2026
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 aug. 2026 16:02 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Hans, kun je deze ook in GPX zetten, dan kan ik hem laden in mijn Garmin.
Het is me gelukt om hem via jouw link op de Garmin te krijgen, maar een GPX zou voor anderen eenvoudiger zijn.

CXGroet
Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2026 +
Suzuki Burgman 400

Schrijver Hansv

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 25 aug. 2026 17:04 | Aangepast door: Hansv 
Henk, ik ben niet zo goed in GPX dingen, maar volgens mij is het zo dat als je mijn link volgt, je een knopje hebt 'opslaan als' en daar kun je de GPX op je computer zetten. Of bedoel je dat niet ?

Harmony,
Hans,
( net laatste stukje toch nog even proefgereden )

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 aug. 2026 17:46 
Je moet dan wel de myrouteapp gebruiken en die had ik toevallig lang geleden eens gedownload. Het was een hele puzzel, maar het staat op de Garmin.
....
Suzuki Burgman 400

Schrijver BofHond

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 aug. 2026 22:23 
Leuk ritje Hans, ik ga wel mee en zal zorgen dat mijn tank vol zit.....
Winnaar Mooiste CX 2025 Honda CX Treffen 2025
Donateur 2025
CX500C Bobber '83 Moto Guzzi California 1100 '95 CX500C Dual Sport Project

Schrijver Hansv

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 29 aug. 2026 16:48 
Naar aanleiding van een opmerking van Honkie Tonkie ben ik vandaag even wezen kijken. Niet dat ik hem niet vertrouw of zo, maar vertrouwen is goed, controle is beter, zeggen ze.
En inderdaad, de oprit vanaf de N304 naar de A1 richting Amersfoort is dicht. En dan tot ver na de 5de september. Wat balen is.

Kleine aanpassing in de route gemaakt, en daardoor een leuk stukje moeten inruilen voor een stukje snelweg. Het is niet anders, want ik denk niet dat ze voor ons , hoe speciaal we ook zijn, dat stukje weg openstellen.....flauw hoor

Harmony,
Hans.
( hoop dat dit echt de laatste wijziging is.... )

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 1 sept. 2026 10:03 | Aangepast door: beinhart 
hopelijk kan chantal er wat mee, want ik krijg m niet gedownload...
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 2 sept. 2026 09:13 | Aangepast door: Hansv 
Ik heb wat geprobeerd voor degene die geen MRA of TomTom hebben.

Je haalt de route als .GPX bestand op door op deze link te klikken https://jversteegt.nl/dummy/CXTreffen26.gpx .
Als alles goed gaat krijg je dan het /GPX bestand, in je Downloadmap op je computer / tablet / whatever.
En hoe je dat op je navigatie krijgt hangt af van je navigatie....

Ik hoop voor jullie dat het werkt

Harmony,
Hans
( die gewoon MRA gebruikt .... )

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 2 sept. 2026 13:57 
Goed gedaan Hans, ik kon hem heel gemakkelijk op de Garmin laden, de afstand is verkort naar rond 94km.

CXgroet Henk
....
Suzuki Burgman 400

Schrijver Eric von der Brummel
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 2 sept. 2026 19:11 
Dag Hans, ik Eric von der Brümmelenstein, Guardia D'Onore, sluit mij aan bij de toertocht.
Eric van der Brümmelenstein
Guardia D'Onore

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Toerrit en rondleiding Vliegveld Teuge

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven