Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Te koop of te koop gevraagd CX650-E voor weinig?

Schrijver hendrix
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 juli 2008 14:39 | Aangepast door: hendrix 
Goede middag dames en heren CX rijders.

Graag even uw aandacht voor het volgende:

Mijn CX650-E is op sterven na dood en heeft een operatie nodig :(

Helaas is alle beschikbare ruimte om te sleutelen al ingenomen door een CBR600 hurricane uit 87 en een ducati 748 uit 2001 (ja een rooie natuurlijk).

Dus... is er een liefhebber die deze belastingvrije CX650-E uit 83 zou willen kopen voor de onderdelen / reparatie of heeft iemand nog een rijdende die hij wil verkopen.

Mankementen van de mijne zijn:

1) Lekke voorpoot (aan rechter kant) , nieuwe keerringen aanwezig!
2) Schaafplekken op de linker cylinder-kop door een aanrijding.
3) Gedeukte uitlaatbocht links (door diezelfde aanrijding)
4) Gebruikt wat olie (ongeveer 1 liter op 2000 km)
5) Sinds gisteren een probleem met de linker cylinder, deze is ineens erg gaan ratelen: eerst een klein beetje alleen bij het vragen van vermogen en enkele minuten later (ik reed op de snelweg 140 km/h) een luide ratel en wegvallen van vermogen (ik vermoed dus de small-end).
6) Linker spiegel mist een stukje spiegel (zit een gat in de spiegel zelf)

Wat krijg je erbij:

1) Set banden dunlop (gemonteerd) die pas 3000 km hebben gedraaid.
2) Werkplaats handboek CX/GL500 &650 V-twins van "Hayes"
3) Set nieuwe olie keerringen voor de voorvork poten.
4) Nieuw ontluchtings dopje voor de cardan
5) Pakking koppelings deksel
6) Olie keerring koppelings hevel.
7) 2 accu's, 1 oud en 1 z.g.a.n. en 1 nieuwe gemonteerd.
8) Set bougies
9) remblokken voorzijde zijn recent vervangen en remklauwen tegelijk gereviseerd.
10) 1 set oude remblokken van de voorkant die nog goed genoeg zijn om in de remklauw achter te monteren als deze op zijn.

Dus jongens en meisjes, dames en heren (en alles wat daar tussen zit)
wie helpt mij aan een andere CX650-E of wie wil deze overnemen t.e.a.b.

Groetjes

Hendrix

Oh bijna vergeten: lokatie Alkmaar, emailen kan natuurlijk maar liever eerst even een reactie hier op het forum, e-mail adres komt dan vanzelf wel (dit i.v.m. SPAM)

PS (enne als beussie dit nog leest... die fles jajum staat nog steeds hier op de kast, ik heb enkel keren gebeld en gemaild voor een afspraak om even langs te komen maar helaas zonder resultaat, dus beussie.. als je nog dorstig bent... geef ff een seintje deze kant op wanneer je thuis bent)

Schrijver hendrix
Gast 
#2 | Geplaatst: 19 juli 2008 15:15 
Toevoeging op mijn vorige bericht:

Ik heb zojuist een bod gedaan op een oude nog rijdende CX650-E en heb dus zometeen een hoop onderdelen over, dus mochten er nog gegadigden zijn voor onderdelen behalve het lopende motorblok, ik heb zometeen dus een hoop onderdelen over want ik zet alleen het lopende motorblok over op de mijne.

De rest is op te halen voor weinig :)

Groetjes Hendrix

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 juli 2008 15:21 
Hallo Hr. Hendriks met Beussie ik ben je voornaam vergeten maar ik herinner mij jou wel, als je dit leest kan je me het hele weekend bellen op 072 5151763 want ik ben het hele weekend thuis (tja helemaal geen kampeerweekend met een of andere motorclub) maar wel een rep. aan de turbo ( Koppakking er uit geknald) trouwens wat moet de CX650 kosten? Ik hoor het wel via de tel.
groeten Beussie.

Schrijver Martin Carmiggelt
Gast 
#4 | Geplaatst: 20 juli 2008 14:34 
Ik heb nog een cx 650 e temkoop. Zie showroom fotonummer 46.
Toerenteller kabel is stuk. Remlichtschakelaar voor is stuk.Thermostaat blijft dicht staan. Voorvork lekt iets. Voor de rest helemaal origineel met bijna nieuwe banden. Vraagprijs € 500,-.
Met vrienedelijke groet,

Martin Carmiggelt

Schrijver hendrix
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 juli 2008 11:27 
Martin, ik ben erg geneigd de jouwe te kopen maar ik heb voor minder een motor gevonden waar ik alle onderdelen af kan halen die ik voor de mijne nodig heb. (met 40.000 op de teller, dus die is het klokje zeer waarschijnlijk wel rond geweest).

Dus Martin, alle onderdelen die jij nodig hebt voor jouw CX heb ik zometeen over (voorvork, toerenteller kabel, remlicht schakelaar, termostaat), dus mocht je interesse hebben, hoor ik het wel.

Dat ie niet goed rijd boven de 60 km/h komt zeer waarschijnlijk door de voorvork of de banden, ik heb een zelfde soort probleem met de mijne gehad, andere "bij elkaar horende bandjes" eronder (setje dunlop) en het probleem was over.

Voor iedereen die onderdelen wil hebben: de motor die ik voor de onderdelen ga aanschaffen kost mij 350 euro, hiervoor heb ik een fooienpot in het leven geroepen en vraag ieder die onderdelen komt halen hier iets in te storten (naar eigen inzicht) zodat de club weer meer van deze ondervertegenwoordigde CX650E's rond heeft rijden voor weinig!

Groetjes

hendrix

Schrijver hendrix
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 juli 2008 13:03 | Aangepast door: hendrix 
Even een copietje van mij reactie op Martin zijn advertentie in deze vraag en aanbod rubriek.

en tegen mij zeg je nog 500 euro? prijs gaat wel erg hard omhoog binnen een dag.

Ik heb er zojuist op internet nog 1 gevonden voor ± 350 euro, heb er al op geboden 351 euro hihi.

Deze is in goede staat (beter dan de jouwe), alleen de accu loopt langzaam leeg door sluiting. (ben zelf ervaren electronica freak dus da's geen enkel probleem)

meer hierover later, zie ook mijn verkoop topic

Sorry martin, kon het niet laten dit even te melden.

Groetjes

Hendrix

Dus voor eenieder die de motor van martin wil kopen.... de reserve onderdelen zijn vanaf volgende week bij mij af te halen voor weinig!!

Schrijver hendrix
Gast 
#7 | Geplaatst: 23 juli 2008 13:20 
Mochten er nog club-leden met teveel geld zijn die een 650e bij een dealer willen kopen zonder garantie (ik heb gebeld om te vragen of er garantie op zat) voor de lieve som van 1750 euro, ik heb hem aan de telfoon toch uitgelegd dat er een programma op tv is en dat heet opgelicht, hij was niet gescharmeerd van mijn opmerking, waarna ik hem veel succes wenste.

voor de liefhebbers of mensen die deze meneer ook even er aan willen herinneren dat we in nederland wonen en niet duitsland:

http://link.marktplaats.nl/182590218

Groetjes

Hendrix (die zich niet door een dealer in de luren laat leggen, 1x met mijn ducati was genoeg :)

Gast 
#8 | Geplaatst: 24 juli 2008 00:58 
Lees mijn reactie elders op deze site sukkel. Mij raak je echt niet met dit soort uitspraken.Mijn bedoelingen waren oprecht.
Anders gaat de motor gewoon naar de sloop.Kwestie van rekenen.
Gezien mijn reactie op uw negatieve denkwijze wil ik er veder niet teveel op uitwijden. Gezondheid gaat voor, ik heb nu andere dingen aan mijn hoofd. Van mij part kom je de motor voor € 250 ophalen.Maar uw beurt is nu voorbij.Maar voor andere cx liefhebbers blijft mijn aanbod staan.

Gast 
#9 | Geplaatst: 24 juli 2008 01:07 
Ik heb mij nog bedacht. Voor iedereen anders behalve dan die ene meneer hendrix is mijn cx af te halen voor € 200.
De grootste eikel van de cx club.

Schrijver hendrix
Gast 
#10 | Geplaatst: 24 juli 2008 10:20 
Meneer martin heeft zeer duidelijk niet begrepen wat ik in zijn topic schreef, en het feit dat hij meteen gaat schelden en zich verlaagt tot deze kinderachtige praktijen is denk ik dus representatief voor zijn temperament: agressief mannetje dus.

Ik zou het wel uit mijn hoofd laten wie dan ook uit te schelden voor wat dan ook op een forum.

Martin je bent een heethoofd die zonder rede iemand uitscheld op een forum, en dat is iets dat je gewoon niet doet, kwestie van fatsoen. (enne dat heethoofd is geen schelden maar een constatering van het feit dat je snel op je tenen getrapt bent zonder rede).

Het feit alleen al dat je mij de grootste eikel van de cx club noemt, geeft aan dat jij jezelf hier toch aardig belachelijk maakt, je weet niet eens wie en wat ik ben, ik heb nog nooit met je gesproken maar ik weet nu wel wie jij bent.

Een AANNEMER!! en daar kan ik een heleboel verhalen over vertellen dat ik uit fatsoens overwegingen hier niet zal doen. Wanneer jij het profiel van mij had bekeken had je gezien dat ik geen ambtenaar ben, zoals jij stelt in jouw topic. Uit fatsoens overwegingen zal ik al jouw reacties en mijn reacties daarop copieren naar jou topic zodat alles netjes onder elkaar staat.

Met vriendelijke groeten

Hendrix

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop of te koop gevraagd CX650-E voor weinig?

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven