Martin, ik ben erg geneigd de jouwe te kopen maar ik heb voor minder een motor gevonden waar ik alle onderdelen af kan halen die ik voor de mijne nodig heb. (met 40.000 op de teller, dus die is het klokje zeer waarschijnlijk wel rond geweest).
Dus Martin, alle onderdelen die jij nodig hebt voor jouw CX heb ik zometeen over (voorvork, toerenteller kabel, remlicht schakelaar, termostaat), dus mocht je interesse hebben, hoor ik het wel.
Dat ie niet goed rijd boven de 60 km/h komt zeer waarschijnlijk door de voorvork of de banden, ik heb een zelfde soort probleem met de mijne gehad, andere "bij elkaar horende bandjes" eronder (setje dunlop) en het probleem was over.
Voor iedereen die onderdelen wil hebben: de motor die ik voor de onderdelen ga aanschaffen kost mij 350 euro, hiervoor heb ik een fooienpot in het leven geroepen en vraag ieder die onderdelen komt halen hier iets in te storten (naar eigen inzicht) zodat de club weer meer van deze ondervertegenwoordigde CX650E's rond heeft rijden voor weinig!
Groetjes
hendrix |