Hallo Jan,
Gewoon zelf doen. Dit is niet zo heel moeilijk. Eerst veel lezen op internet.
Daarna je gereedschap ter hand nemen (en daarmee bedoel ik schroevendraaier, potsleutels,..)
Ik heb het zelf ook gedaan volgens
deze methode.
De radiator hoeft er niet af om dit te doen. De cup kan ook blijven zitten. gewoon het rubber gedeelte vervangen, het keramisch stuk uit de waaier en het koper ringetje. Bij het monteren een beetje dreft of olie tussen het keramisch stuk en rubber deel zodat het een beetje smeert bij het starten de eerste maal.
Hier kan je de honda nummers van de onderdelen terugvinden als je dingen bestelt bij je Honda dealer. Meestal kan hij je de onderdelen 's anderendaags al leveren.
Ook
hier een schat aan informatie over van alles en nog wat.
Mijn ervaringen kun je in deze
thread terugvinden. Ook elders op dit forum zal je veel informatie vinden over dit onderwerp.
Veel succes met je lekkende motor

Nog een tip: De seal zelf is goedkoper bij
Wemoto in Engeland, kost rond de 30EURO. Deze heb je in enkele dagen bij bestelling.
Sommigen gebruiken een goedkopere Yamaha seal. Maar daar heb ik geen ervaring mee.
Groeten,
Johan.
CX500 Custom '81, BMW K100LT '91