Als het de eerste keer niet lukt....
.... probeer het dan opnieuw
Een uitspraak toegeschreven aan Thomas H. Palmer, en ook aan W.C. Fields, die eraan toevoegde :'en stop dan.'
Het is jullie vast wel opgevallen dan ik in het voorjaar een min of meer mislukte poging heb ondernomen om naar Santiago de Compostella te rijden ( lees
hier het verhaal ). De CX hield het vol, maar mijn hoofd kon het een en ander niet . Zowel CX als ik werden opgehaald.
Toch bleven er nog uitdagingen, vragen te beantwoorden, en horizonten die lonkten. En daarom vertrok ik een dag na het fantastische SJK Weekend 2010, waarbij voor het eerst de "Rode Rakker" wegens een infectie aan zijn ontsteking niet aanwezig was, en werd vervangen door de "Bah'kup", met de genoemde "Bah'kup" weer richting Spanje. Stilletjes, zonder het al te veel mensen te laten weten, zonder spanning en verwachting gewekt te hebben.
Richting: Santiago de Compostella.
Doel: Zover als dat het nog leuk is.
Wederom heb ik Santiago niet gehaald.
Maar!!
Ik ben terug gekomen, zonder hulp, in een opperbeste stemming, na vijf dagen waarin zon, regen, kou en hitte elkaar afwisselden. Waarin nieuwe avonturen werden beleefd, om straks te worden toegevoegd aan het Motorlogboek.
Waarin persoonlijke ontdekkingen werden gedaan, en de CX een met een minimale technische storing toch werd afgesleept, om daarna weer verder te kunnen.
Het verslag zal tzt in het motorlogboek komen. Maar eerst wil ik nog een ander verslagje schrijven.
Ik heb het er maar druk mee.....
Harmony,
Hans.
( die het best wel leuk vind, al die woorden in de juiste volgorde zetten)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken