Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

ook weer iets...

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 aug. 2010 18:57 
ik ben de voorzitter achterna gegaan
nee niet wat jullie denken, of mischien tochwel?

groetjes werner (weet niet wat een ander denkt, eigen gedachte al moeilijk genoeg soms...)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 29 aug. 2010 19:09 
Hmmm. Dat betekent dan zeker dat je de vierde binnen de club bent?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver mai

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 aug. 2010 19:29 | Aangepast door: mai 
Of heb je ook een leuke vrouw en kids , OFFFFFF misschien hetgeen je mij toestuurde
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 aug. 2010 20:09 
drie keer raden:

1- een GOLDWING

wie volgt.........
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver mai

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 aug. 2010 21:16 
2- een VRIENDIN

wie volgt.............
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 aug. 2010 21:27 
oo dat vierde zou een goldwing kunnen zijn... jaja dré heeft de 3de die gele dus.....Beintje.....hahha die drol is nu weg werken.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 29 aug. 2010 22:01 
En Erik E heeft er ook één.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 29 aug. 2010 23:06 
Ja, en laat ons nu maar eens zien wat je hebt!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 30 aug. 2010 06:27 
goeie morge,

nou ja voor mij goeie avond. net thuisvan de nachtdienst en aan mijn welverdiende biertje bezig...

ja ik was ook alweer een tijdje aan het kijken naar goldwings, maar wilde geen goldwing met een silverwingkuip (ja weet dat het andersom is maar ik zeg het altijd zo om) dus zocht eigenlijk een kale wing die dan een ratwing moest worden.

vrijdag op internet een leuke gezien en geboden (maar dat werkt niet dus maar ff gemailt) en zondag gaan kijken en meteen ook verkocht. hij ziet er uiterlijk mischien niet zo mooi uit, maar het moet toch een ratwing worden. motorisch zag het er goed uit.

dus ikke weer goldwing, van een 1500 nu terug naar de oerwing een gl1000 k3.

groetjes werner (ja ik en een vriendin met kids? dan nog eerder een brommert net zoals coen)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 30 aug. 2010 06:29 | Aangepast door: beinhart 
o ja er zitten lowers, koffers en een king&queen zadel bij...

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 30 aug. 2010 08:23 
Ziet er op de foto mooi uit. Heb je het subframe gecontroleerd? Wil nog wel eens doorroesten. En controleer je middenbok. Is bij mij een keer afgebroken, schijnt vaker voor te komen.

Coen
(die geen brommert heeft, rij een Vespa V90 en dat is toch echt officieel een motor. En verder raad ik een vrouw met kids aan, maar wel als ze van motorrijden houden...)

Schrijver Hansv

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 30 aug. 2010 09:06 | Aangepast door: Hansv 
Werner,

Ik was er al bang voor: weer een CX-er verloren aan het Goldwing-monster. Waar moet dat heen met de wereld.

Leuk joh. En dat moet dus een Goldrat worden? Zal best wel lukken, jou kennende.
Succes met de transformatie.

Harmony,
Hans.
( rijdt dat prettig, zo'n wing ? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 30 aug. 2010 09:43 
" wing " klinkt als vliegen...
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#14 | Geplaatst: 30 aug. 2010 12:32 | Aangepast door: coenox 
Hansv:
Ik was er al bang voor: weer een CX-er verloren aan het Goldwing-monster. Waar moet dat heen met de wereld.

Kijk en dat valt dus mee. Heb een Pan European gehad (rijdt super, maar helaas slecht mee afgelopen) en heb nog een Deauville (prima voor woon-werk). En die Goldwing rijdt ook heel leuk, zeker gezien het feit dat ie uit 1976 is (kost overigens in aanschaf niet meer dan een goede CX).

Maar.... waar ik ook op rij, ik mis altijd weer die CX. Het geluid, het rijgemak, het gevoel. En niet te vergeten de mede-CXrijders die het, heel tolerant, ook niet erg vinden als je af en toe eens vreemd gaat. Gewoon alles. En daarom heb ik als onderschrift op het Goldwing forum: 'GL als hobby en CX in mijn bloed'.

En zo is het.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 30 aug. 2010 13:28 | Aangepast door: beinhart 
hee, mijn cx is mijn 1e liefde en dat blijft zo..

goldwing heb ik gereden, zoals de meeste hier weten een 1500 en op het cx-treffen alles afgeplakt met ducktape (een tijdelijke cx1500 hihi)

wilde in 1e instantie een zwaardere motor als trekpaardje voor mijn zijspan, maar deze blijft voorlopig gewoon zo...

coen sorry, was vanmorge wel heel vroeg kon zo niet op "vespa" komen? maar het was grappig bedoeld

hans zoals ik al zei; cx is mijn 1e motor en 1e liefde. maar het word wel een rat maar dat noemen ze dan een ratwing (want hij word matzwart)

sieds vliegen heb ik met die 1500 eens gedaan, zag een drempel niet en met volle snelheid eroverheen resultaat; beide wielen heel even los en opeens staan inplaats van zitten? motorrijder achter mij zei het; had je die drempel niet gezien? ik zei; welke drempel?

nou het is nog even 2weken wachten, want aankomend weekend is 't treffen luxemburg, dus coen erik en dre- (met streepje, waar zit die streep?) zitten waarschijnlijk in luxemburg http://www.gwcl.lu/Treffen%20letzebuerg%20lux.html ik in elk geval volgend jaar wel!!!

groetjes werner (nu al veel plannen voor volgend jaar)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 ook weer iets...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven