hee, mijn cx is mijn 1e liefde en dat blijft zo..
goldwing heb ik gereden, zoals de meeste hier weten een 1500 en op het cx-treffen alles afgeplakt met ducktape (een tijdelijke cx1500 hihi)
wilde in 1e instantie een zwaardere motor als trekpaardje voor mijn zijspan, maar deze blijft voorlopig gewoon zo...
coen sorry, was vanmorge wel heel vroeg kon zo niet op "vespa" komen? maar het was grappig bedoeld

hans zoals ik al zei; cx is mijn 1e motor en 1e liefde. maar het word wel een rat maar dat noemen ze dan een ratwing (want hij word matzwart)
sieds vliegen heb ik met die 1500 eens gedaan, zag een drempel niet en met volle snelheid eroverheen resultaat; beide wielen heel even los en opeens staan inplaats van zitten? motorrijder achter mij zei het; had je die drempel niet gezien? ik zei; welke drempel?
nou het is nog even 2weken wachten, want aankomend weekend is 't treffen luxemburg, dus coen erik en dre- (met streepje, waar zit die streep?) zitten waarschijnlijk in luxemburg
http://www.gwcl.lu/Treffen%20letzebuerg%20lux.html ik in elk geval volgend jaar wel!!!
groetjes werner (nu al veel plannen voor volgend jaar)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)