INTROIk heb een aantal waterpompseals kunnen bemachtigen voor weinig. Deze verkoop ik zonder winst door aan de CX-clubleden. Dan heb ik van mijn kant ook eens een nuttige bijdrage kunnen leveren aan de club. Het enige voordeel voor mezelf is dat míjn exemplaar gratis is ; -)
PRIJSZe zijn verpakt in dikke kartonnen kokertjes. Ze kosten per stuk 22,50 incl. verzenden (20,50 excl. verzenden). Daarvoor moet ik wel het kartonnen kokertje waar hij inzit iets platdrukken, omdat hij anders niet door de brievenbus past. Maar ik denk dat de seal dat wel overleeft. Als je daaraan twijfelt, dan wil ik 'm ook wel als pakket versturen maar dan bedragen de verzendkosten 6,75.
AANVULLENDE INFOHet gaat om de seal van 28,8mm diameter (= de standaard diameter). De eerste generatie CX'en hadden seals van 28,2 diameter, maar die zijn niet meer te koop. Als je er zo een hebt, dan zul je de ruimte in het achterdeksel 0,6mm moeten ruimen. Lees evt. ook het verslag op
mijn website.
Het merk is onbekend. Het etiket meldt: "V3 0127.70.N.C. 1/2" TYPE 70 CARB/CER/NITRILE SEAL AND STATIONARY".
INTERESSE?Als je interesse hebt, stuur me dan een PM met je adresgegevens, dan stuur ik je mijn reknr.