Maurits dat van die remmen over usa is kolder maar wel doordacht prijs is dan lager en makkelijk te verkopen
Dat van die carburateurs is heel makelijk
draai die stel moeren een centimeterlos beweeg de gashandel langzaam naar je toe en weer terug van je gashandel afblijven ,tussen de carb zit een bacolieten draai schijfje deze aan de onderkant van de carb van af de linker zijde kan je deze makelijk verdraaien draai deze iets naar je toe en start de motor nu kan je je toeren hier mee regelen als je aan deze bakolieten knop draaid 1000 tot 1100 toeren mag de motordraaijen
loopt hij nu goed stationer dan gaan we de motor eerst afzeten als de voorste biutenkabel uit draaid dan voel je met je hand om de gashandel of er iets vrije slag er op zit
Daarna de anderen afstellen tot dat de handgreephaast geen vrije slag heeft
Start de motor en kijk dan of de toeren niet sneller gaat als dat je hem heb afgeseld draai dan aan de gashandel en je merkt meteen dat de motor meer toeren gaat draaien
zijn er nog vragen stel ze en je krijgt antwoord daar op
o.j.
en nu de verbeteraar
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden