Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Keuzes.......

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 4 jan. 2013 21:44 
Ik heb mijn tweede CX, (on)bekend als de Zwarte Zwerver, al weer een paar dagen min of meer rijdend. De rode staat te wachten tot het pekel gevaar geheel geweken is. Het afstellen van de stationair bij deze CX blijft een lastig verhaal, maar hij blijft nu ergens op de 2000 tpm hangen, ook als íe wat warmer is. Tot zo ver geen problemen, of in elk geval niets om me zorgen over te maken.

Frans had nog een kuip over, en die hing bij hem in de weg. Meelevend mens als ik ben heb ik die kuip opgehaald, zodat Frans nu zonder steeds zijn hoofd te stoten weer rond zijn motor kan lopen.

Maar nu lag die kuip bij mij in de weg. Dan maar, want wat doe je anders ermee, op de CX gemonteerd. Het koste wat moeite, en wat gesleutel in de eigenlijk veel te kleine bijkeuken, maar de kuip zat redelijk netjes.

Een testrit naar Theo J. liep minder goed want de kuip zat plots erg los. De bout van de linker ophanging had het begeven, Ik was bang dat dat me een andere kop ging kosten, maar Theo wist een langere bout op te duiken, en met wat hulpringen ertussen (was wel erg lang) werd de zaak weer helemaal vastgezet.

Hulde aan Theo en de bout!

Toch een probleem: Frans heeft ook nog net zulk mooi gespoten spul liggen voor zijkapjes en tank en kontje van een CX. Maar daarmee wordt de Zwarte Zwerver een Donkerrode Dondersteen o.i.d.

U ziet mijn probleem ? Zwart of Donkerrood, dat is de vraag......

Harmony,
Hans.
( die toch voor het donkerrood gaat kiezen, want erg mooi is het wel ! )

in de bijkeuken
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 4 jan. 2013 21:53 
mooi rood is niet lelijk.

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 jan. 2013 08:47 
Donker zwart ook niet

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 jan. 2013 10:56 | Aangepast door: sieds 
waar is het mooie zwarte pekelbestendige voorspatbord?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 jan. 2013 11:09 
ach hans,

dat klinkt toch niet; de donkerrode zwerver, doe hem snel terug zwart anders krijgt ie nog een minderwaardigheids complex?

groetjes werner (weekenddiensten zijn begonnen, nu nog het mooiere weer)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver paul tobe
Gast 
#6 | Geplaatst: 5 jan. 2013 11:33 
Ja keuze,s keuze,s ik ken het probleem
Mijn Zonnetje is ook heel erg mooi
(afgezien van de deuk in de tank)
zo in orginele staat.
Maar ja ik geef altijd mijn eigending aan de vervoermiddelen, dan is het ook MIJN ding.
Zo zit er al een stopcontactje aan de linker kant op, komen er valbeugels op.
Boedha komt natuurlijk ook op en zo zal er wel meer bij komen, zo groeit Zonnetje helemaal met de tijd naar MIJN motor .

Dus HANS als jij donker rood mooi vind GO FOR IT ik snap het ben zelf ook wel fan van "een rood setje

Schrijver Hansv

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 5 jan. 2013 12:11 | Aangepast door: Hansv 
Ja Sieds, weer een overweging om mee te nemen in de uiteindelijke keuze bepaling. Evenals de complete zwarte 'lakset' die me door iemand anders al is aangeboden. Doe ik niemand te kort, is dat pekel bestendige spatbord straks , zwart als het is, nog een sieraad op deze motor?

En de naam, hoe moet 'ie heten:
alliteratie is natuurlijk best leuk, maar niet zo effectief als het met kleuren te maken heeft.
Donkere Duivel ?
Rode Rebel ?
Vermomde Veteraan ?

En daarbij komt nog, dat onder de zwarte verf de oorspronkelijke rode kleur al weer zichtbaar is.

Harmony,
Hans
( keuzes, keuzes, wat een luxe problemen toch ..... )

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 jan. 2013 14:47 
Ik vind het allemaal even mooi.
Het houd je van de straat, en je bent een gelukkig mens.. Wat maakt de naam dan uit...
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 jan. 2013 14:54 
@Hans, straks heb je een Rode Rakker en een Rode Rocker

gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 5 jan. 2013 21:14 
ik zal Hans even helpen: wanneer kom je de rest halen? Er zit zelfs nog benzine in die rode tank, krijg je er ook gratis bij!

zo, nou hoef je niet veel meer te beslissen, volgende probleem !

plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver paul tobe
Gast 
#11 | Geplaatst: 6 jan. 2013 16:36 
ooooooohhhhhhhh hoor ik hier dat er misschien een zwarte tank ergens overblijft?
Als deze deuk en roest vrij is, wil ik me graag als geinterseerde melden

Schrijver Hansv

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 6 jan. 2013 17:56 
Paul,

Deuk en roestvrij, jawel, dat wel. Maar het is van origine een rode tank, waar iemand zijn verfspuitkunsten met zwart op heeft losgelaten. De striping mist, zoals je kunt zien in de foto's van mijn Motorlogboek , onder hoofstukjes "Zwarte Zwerver"

Dus of het dan nog wat voor je is?

Harmony,
Hans.
( heeft de rode delen opgehaald ..... )

Schrijver paul tobe
Gast 
#13 | Geplaatst: 6 jan. 2013 20:33 
hmmmmmm ik kom wel een keer kijken ,OKE?

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Keuzes.......

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven